2022-07-06 06:47Pressmeddelande

Flest MVP:er i Sverige hos CRMK

Benedikt Bergmann, Carina Claesson, Gustaf Westerlund, Jonas Rapp och Sara Lagerquist har även i år fått utmärkelsen Most Valuable Professional (MVP) i kategorin Business Applications av Microsoft.Benedikt Bergmann, Carina Claesson, Gustaf Westerlund, Jonas Rapp och Sara Lagerquist.

Benedikt Bergmann, Carina Claesson, Gustaf Westerlund, Jonas Rapp och Sara Lagerquist har även i år fått utmärkelsen Most Valuable Professional (MVP) i kategorin Business Applications av Microsoft. Det gör CRM-Konsulterna fortsatt unika i Sverige genom att ha fem MVP:er i kategorin, inom samma bolag.

Utmärkelsen tilldelas nyckelpersoner som besitter expertkunskap inom områden som rör Microsofts produkter och tjänster. För att få den krävs ett stort engagemang i Microsofts Community och att man arbetar kontinuerligt med att dela med sig av kunskap och erfarenheter av plattformen. Något alla fem aktivt gjort under året bland annat genom sina bloggar, deltagande på konferenser och sammankomster världen över.

Stort grattis till alla fem! Jag vet att det krävs både tid och passion för att uppnå detta och jag vet att de alla brinner för Microsoft Dynamics 365 och PowerPlatform”, säger Kathrine Hogseth, vd på CRM-Konsulterna.

Tillsammans har de nu 27 års samlade MVP-utmärkelser. Det är helt unikt för ett svenskt bolag att ha fem personer som fått utmärkelsen, i denna kategori inom samma bolag.

”För oss på CRM-Konsulterna betyder det mycket att få ha dessa personer i teamet. Utmärkelsen är först och främst personlig men genom vårt väl upparbetade sätt att dela kunskap mellan varandra kommer detta att ge ringar på vattnet för alla våra medarbetare och för våra kunder”, avslutar Kathrine Hogseth.

Ämnen: MVP

Om CRM-Konsulterna

CRM-konsulterna har valt att arbeta uteslutande med Microsoft Dynamics 365 då vi tycker att det är det i bästa systemet på marknaden. Vi brinner för Microsoft Dynamics 365 och för att få kunder och organisationer att inse vilket otroligt värde som finns i den information de redan har. CRM-konsulterna grundades år 2010 av Gustaf Westerlund, en av Sveriges mest namnkunniga experter på Microsoft Dynamics 365.

Kathrine Hogseth
Kathrine Hogseth