2022-01-05 06:45Pressmeddelande

CRMK satsar på Dynamics 365 Marketing

Mia Lindvall, ApplikationskonsultMia Lindvall, Applikationskonsult

CRM-Konsulterna börjar året genom att förstärka med ytterligare kompetens inom Microsoft Dynamics 365 och Power Platform med fokus på Sales och Marketing, och välkomnar Mia Lindvall som ny applikationskonsult.

Mia Lindvall har en gedigen kunskap som applikationskonsult och har jobbat med flertalet Microsoft-lösningar med fokus på ärendehantering, medlemslösningar och marknad. Hon har tidigare erfarenhet från vård- och omsorgssektorn och vet vikten av att bygga goda relationer.

”Mia har en djup mognad som konsult och en bredd som visas genom hennes klokskap och stora förståelse för kundernas utmaningar och vad som är möjligt att åstadkomma inom Microsofts hela plattform. Hennes intresse för Dynamics 365 Marketing och de unika möjligheter som där erbjuds för kunder att skräddarsy sina kunddialoger, är högst aktuell och där vi ser en stor ökad efterfrågan”, säger Kathrine Hogseth, vd för CRM-Konsulterna. Hon fortsätter:

”Därför känns det extra bra att inleda året med att förstärka vår befintliga kompetens med ytterligare en konsult inom Dynamics 365 Marketing och därigenom också vårt erbjudande.”

Kompetens, ärlighet och win-win var det som gjorde att Mia sökte sig till CRMK:

”Att se ett bolag som inte bara pratar om sina värderingar, utan också efterlever dem på ett naturligt sätt, känns unikt och äkta. Det blev också avgörande för mig. Jag ser fram emot att lära känna mina nya kollegor som besitter en stor kompetens och att få bidra till ökad kundnytta för våra kunder”, säger Mia.

För CRMK är det viktigt att ligga i framkant både kring vad plattformen tekniskt kan erbjuda och genom de möjligheter som finns för kunderna att fördjupa sin digitalisering genom verksamhetsutveckling.

”Vi välkomnar Mia till oss på CRM-Konsulterna med stor glädje. Med Mias kompetens och förmåga att skapa tillit kommer våra kunder att stärka sina kundrelationer ytterligare - win-win alltså”, avslutar Kathrine.

Mia Lindvall tillträdde rollen som applikationskonsult, Microsoft Dynamics 365 och Power Platform, den 3 januari 2022.

Om CRM-Konsulterna

CRM-konsulterna har valt att arbeta uteslutande med Microsoft Dynamics 365 då vi tycker att det är det i bästa systemet på marknaden. Vi brinner för Microsoft Dynamics 365 och för att få kunder och organisationer att inse vilket otroligt värde som finns i den information de redan har. CRM-konsulterna grundades år 2010 av Gustaf Westerlund, en av Sveriges mest namnkunniga experter på Microsoft Dynamics 365.

Kathrine Hogseth
Kathrine Hogseth